To do

Då var man här igen, i soffan framför tv'n. Datorn i knät för att få ut så mycket som möjligt av kvällen. Nu snackar vi multitasking=)
Det går bättre och bättre att lämna Lilleman på förskolan. Det är väldigt lite barn där nu men jag tror att det är bra för honom till en början. Då hinner han acklimatisera sig ordentligt innan alla andra kommer. Jag antar att det blir fler barn nästa vecka.
Det är ganska intensivt på jobbet nu. Vi har ny höstkampanj, rean är bortplockad, tomma väggar ska fyllas upp med snygg varuvisning. Denna vecka faller lotten på mig för den som är expoansvarig har semester. Det är väldigt roligt, lite jobbigt, men jag gillar när det händer mycket. Jag får dock ta smällen på kvällen när jag kommer hem, det är nästan så att jag kan somna nu och klockan har precis passerat 20. Vi får se ifall jag kan hålla ut till 21=)
För några dagar sedan skrev jag om en To Do list som jag ska göra nu för augusti månad. Jag tänker att jag ska skriva ner de stora puckarna som har med hemmet att göra. Portionera ut dem månad för månad för att slippa ha allt på en gång. Listan kommer även handla om andra saker. Jag gillar listor så givetvis ska jag ha en månadslista!
 
 
AUGUSTI
1. Putsa fönstrena. (halva husets fönster togs i lördags. Så det är inte många kvar, så den kommer nog bli avklarad snart.
2. Rensa och städa iordning Lillemans garderob.
3. Rensa och plocka undan bland Lillemans leksaker.
 
 
 
 
En ganska kort lista, men det ska vara saker som man ska klara av. Tror säkert listorna för de andra månaderna blir längre och längre men jag mjukstartar litegrann.
Brukar du skriva listor??
Nu ska jag fortsätta i samma anda som jag gjorde när detta inlägget började. Jag ska kolla tv, ligga i soffan och kanske hålla mig vaken till 21=)